sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Täällä taas !


Moikka kaikki !

En oo tosiaankaan postannu piiitkään aikaan enkä yritä ees puollustella itteeni :D Mulle ja Suskulle kuuluu oikeen hyvää ja Susku on ollut nyt pari viikkoa kevyemmällä kun olin ensin kipeenä viikon ja sitten luokkaretkellä Italiassa.

Helleaalto on rauhottanu yhen jos toisenki säheltämistä ja Susu on ainaki astetta rauhallisempi. Viimepäivinä oon käyny maastossa, ratsastanu kevyesti ilmansatulaa ja tänään sitte vaivauduin vetämään ratsastussaappaat jalkaan ja köyttämään Suskulle satulan selkään. Onneksi sattui olemaan aamusta vähän pilvisempää kun ratsastelin, ettei tuo karvapallo ihan läkähdy. Oltiin kyllä silti molemmat ihan litskamärkiä ja Susku nautiskelikin kylmästä suihkusta oikeen antaumuksella.
Tän tauon ajalta mulla ei ole edes kuvia, mutta torstaina Essi napsi pari kuvaa kun käytiin maastossa, niin tämä ei jää sentään ihan kuvattomaksi postaukseksi ;)



Aluksi kun laskin ohjaa, Susulla alkoi hiukkasen toi takapää kevenemään, tais olla hauskaa :-D

Susku laukkasi vasta tokaa kertaa "yksin" maastossa ja sai hirmusti kehuja kun oli rohkea (:

Seuraavan kerran saan kuvia varmaankin vasta torstaina, jos serkkutyttö uskaltautuu tallille heppoja kattomaan. Jospa nyt mun postaustahti kiihtyisi loman alkaessa kun kuviakin saa useammin, hope so.

Nautiskellaan nyt tästä ihanasta alkukesästä ku ötököitä ei ole vielä ihan niin hirmuisesti ja joka paikassa on ihanan vihreää ! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti