lauantai 15. maaliskuuta 2014

Horse Fair - messut 2014

 Ajattelin postata tälläisen pikapostauksen kun viime kerrasta on hurahtanut taas luvattoman paljon aikaa. Olin siiskin viime lauantaina Horse Fair-messuilla kaverini kanssa. Alunperin mun piti olla koko viikonloppu kotona, mutta tulikin pari muuttujaa suunnitelmiin kun sain torstaina sähköpostia, että olin voittanut blogiarvonnasta liput kolmelle päivälle Horse Fairiin minulle ja yhdelle kaverilleni. Olin sillon kyllä niiin yllättynyt, koska mulla jos jollain on huono arpaonni !

Huristeltiin Stadiin junalla kymmeneksi ja pois lähdettiin vähän ennen seitsemää pikkiriikkisen junaongelman jälkeen.. :D Messut oli aika kivat ja en ollut tuolla koskaan ennen käynytkään. Ohjelmaa oli harmillisesti aika vähän ja messuilla olikin selkeästi panostettu enemmän myyntikojuihin. Mun kannalta huono juttu, koska mulla ei ollut rahaa ostaa mitään. Mukaan tarttu kuitenkin paketti saapassukkia ja ihania heppanameja Suskulle (:

Tohon alle laitoin vielä pari kollaasia kuvista mitä räpsin. Mulla oli tuola järkyttävä tarkennusongelma kameran kanssa ja sikspä noi on nyt tosi huonolaatusia ja pikkusia kuvia.

Estekisat, 140 cm
Kansalliset vikellyskilpailut

Päivän säälittävä shoppaussaldo.
Oon nyt ollut tän viikon flunssassa, minkä takia en tänäänkään mennyt vielä tallille, joten kuvia ei ole tältäkään viikonlopulta. Jos kuitenkin huomenna pystyn jo raahautumaan tallille, niin yritän värvätä jonkun mulle kuvaajaksi (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti